Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Główny księgowy  
Stanowisko
główny księgowy  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-04-23  
Data wygaśnięcia
2018-07-23  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
starogardzki  
Gmina
Bobowo
Miasto
Bobowo  
Ulica
ul. Gdańska  
Numer budynku
12  

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobowie
ogłasza nabór na stanowisko Głównego Księgowego

 

I. Nazwy i adresy jednostek:

  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie, ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo
  • Przedszkole Publiczne w Bobowie,  ul. Gdańska 17, 83-212  Bobowo
  • Gminna Biblioteka  Publiczna w  Bobowie, ul. Gdańska  15, 83-212 Bobowo
  • Gminny Ośrodek Kultury Sportu  i Rekreacji  w  Bobowie , ul. Gdańska 15, 83-212 Bobowo

 

II. Określenie stanowiska pracy:

Główny Księgowy w jednostkach  podległych Urzędowi  Gminy  w  Bobowie tj:

  1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę, w wymiarze czasu pracy – 3/8 etatu
  2. Przedszkole Publiczne  w  Bobowie
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę, w wymiarze czasu pracy – 3/8 etatu
  3. Gminna  Biblioteka  Publiczna w  Bobowie
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę, w wymiarze czasu pracy – 1/8 etatu
  4. Gminny  Ośrodek  Kultury  Sportu  i  Rekreacji w  Bobowie
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę, w wymiarze czasu pracy – 1/8 etatu

Wskaźnik  zatrudnienia osób  niepełnosprawnych,  w  rozumieniu  przepisów  o  rehabilitacji  zawodowej  i  społecznej  oraz  zatrudnieniu  osób  niepełnosprawnych,  w  miesiącu  poprzedzającym  datę  upublicznienia  ogłoszenia  o  naborze,  jest  niższy  niż  6%.

 

III. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Spełnienie jednego z poniższych warunków:
    • ukończyła ekonomiczne jednolite studnia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnia praktykę
      w księgowości,
    • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,
    • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowości albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
  7. Znajomość przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o samorządzie gminnym.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie  zawodowe na  stanowisku  księgowego- minimum 2 lata.
  2. Biegła znajomość prowadzenia rachunkowości.
  3. Biegła znajomość obsługi komputera, oprogramowania pakietu MS Office ( Word, Excel) oraz programów finansowo – księgowych.
  4. Doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowo – płacowej.
  5. Znajomość przepisów finansowo – księgowych z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego, oświaty oraz  instytucji  kultury.
  6. Cechy  osobowości: takie  jak: odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, umiejętność sprawnego  podejmowania decyzji, chęć  doskonalenia i  pogłębiania wiedzy  w  zakresie wykonywanego  stanowiska, umiejętność  korzystania  z  przepisów  prawa.

 

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzeniem pełnej księgowości jednostek dla celów statutowych oraz dla celów raportowania zgodnie z przepisami prawa polskiego.
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Wykonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, a także finansową realizacją projektów unijnych realizowanych przez jednostki.
  4. Wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym.
  5. Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową.
  6. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych oraz innych sprawozdań dotyczących działalności jednostek.
  7.  Nadzorowanie dokumentacji  karowo- płacowej i ZUS .
  8. Prowadzenie księgowości i rozliczanie funduszu alimentacyjnego.
  9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędy, audytorzy) oraz nadzór nad dokumentacją przygotowywaną na ich potrzeby.
  10. Przygotowywanie projektów budżetów oraz harmonogramu wydatków jednostek.
  11. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
  12. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków jednostek.
  13. Prawidłowe  naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie.
  14. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji księgowej.
  15. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
  16. Dbanie o prawidłowy przebieg przekazywania składników majątkowych, sprawowanie odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia.
  17. Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku.
  18. Sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS, plan i sprawozdawczość z funduszu, przekazywanie naliczonego odpisu oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń
    i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
  19. Przygotowywanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.
  20. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych.
  21. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych.
  22. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  23. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów.
  24. Wykonywanie innych niż wymienione wyżej zadania, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierowników jednostek należą do kompetencji Głównego Księgowego.
  25. Współpraca z ze Skarbnikiem Gminy.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;.
  2. Życiorys – curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Kwestionariusz osobowy dla  osoby  ubiegającej  się  o  zatrudnienie.
  7. Oświadczenie  o  niekaralności za przestępstwo popełnione  umyślnie.
  8. Oświadczenie  o nie  toczącym się przeciwko kandydatowi  postępowaniu  karnym.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
  10. Oświadczenie  o  niekaralności za  przestępstwa przeciwko  mieniu, przeciwko obrotowi  gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz  samorządu  terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub  za  przestępstwo  skarbowe. Z  zastrzeżeniem, iż w   przypadku wyboru  kandydata na  stanowisko  Głównego    Księgowego przed  zawarciem umowy  należy dostarczyć  zaświadczenie  o  niekaralności  w /w/  zakresie.
  11. Kandydaci niepełnosprawni, zamierzający skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów są obowiązani do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  12. Oświadczenie kandydata ( do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych.

 

VII . Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U.2016.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U.2016.902 ze zm.).

 

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w biurze GOPS Bobowo pokój nr 5 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko głównej księgowej” w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r. do godz. 14.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 585621716 osoba kontaktowa Pani Mirosława  Talaśka – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobowie. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Nie przyjmuje  się  dokumentów  aplikacyjnych  drogą  elektroniczną.

 

IX. Dodatkowe informacje:

  1. Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Bobowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Kierownicy  w/w jednostek zastrzegają sobie  prawo odwołania  naboru w  całości lub  części, przedłużenia terminu  składania ofert pracy, zmiany  terminu  i miejsca  otwarcia  ofert.
  3. Dokumenty zostaną przez komisję konkursową poddane analizie, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów, komisja konkursowa wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania i złożyli w sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy  kwalifikacyjne.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bobowo  www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/bobowo1/urzad/oferty_pracyi Gminnego oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobowie.

  

       

Bobowo, dnia 05 kwietnia  2018r.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobowie
Mirosława Talaśka

 


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..